Ka du enn gjør, prøv å hold de våkne… Ok???

729x

 

Me ska ha familie selskap for Eldstemann idag, så det e ein del å gjør i heimen ….

Så Kånå sendte meg avgårde med dei 2 minste.. Eg sukka å stønna litt, prøvde rett og slett og gjør meg litt vanskelige…

Bare litt… Ikkje for mye…

 

Kvar gang me har selskap, så e detta min jobb, mens Kånå laga te… Og eg ska jo ikkje sei aent, enn at det e jo ikkje så skrekkelig slitsomt .. Egentlig..

 

Jaja, eg får vel ta de med meg då.. Sa eg te slutt.. Og plasserte de fint i bilen og suste avgårde…

Mens Kånå formanande kauka, når me gjekk ..

Og for all del, ka du enn gjør… Prøv å hold de våkne … Ok…??

 

20160820_133650

20160820_133643

 

Oooops…..

Eg prøvde….. Litt….

Bittelitt, ivertfall…

 

????????????

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg