Legoland – Mayday, Sos og Gud i himmelen….

20160802_162951

 

Hjeeeelp….

Me e i Legoland..

Gi meg styrke… Te å holda ut…

1 stk stressa Kåna, så ska ha full valuta for pengene..

4 galne ungar, så alle vil forskjellige ting.. På ein gang…

1 stk mildt sagt forvirra, fortvila og utslitt Fatter’n , se vingle mellom alt detta… Og prøve å ikkje mista nåken av de… Underveis..

 

Detta e jo ikkje aent enn Vm i kø….

 

Idag….. E eg ikkje langt unna å bruka ett kraftutrykk ….

Eg garantert ikkje har lært av Farmor…

Eg svømme fortsatt… med hovudet øve vannet…

Såvidt…

Sos….. Mayday….  Hjeeeelp….

 

Helsikke…. Der gjekk softisen min rett i bakken og…

Gonatt…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg