E det Rihanna… nei… Sia da? …. hmmm

RihannaSia

 

Eg har høyrt an gå på radioen… Nesten kvar dag…

Men eg springe ut og inn av bilen, og får aldri med meg ka artistane hette…  Eg va lenge sikker på at detta va den nye te Rihanna, men itte ett spotify søk på mobilen, fant eg ikkje denna sangen…

Kunne jo vær Sia då, slo det meg… Men samma resultatet her og… Ikkje tale om, at eg finne denna sangen… Sikkert Adele då… Men neida…

Så komme an på Radio102 igjen… Og eg e lei av å lura på kim det e, så eg sitte i bilen te an e slutt… Men då går det sjølsagt rett på nyhetene… Og ingen seie kim det e, ittepå heller…

 

Gudbevaremegvel….  Typiskt…

 

Men så …. Idag… På vei heim fra Stord itte endt levering…. Får eg endelig svaret på ka for ein Super Kjendis detta e…

Guuuuuud…. Kor spente eg va…

Før programledaren røpte, det eg har lurt på kvar gang sangen har dukke opp, på Radio102…

 

Og det va Aria med Cheer me Up, det lokala stjerneskuddet på 16 år… Avslutta han på radioen med…

 

Lokala stjerneskuddet….? …. 16 år…. ?  … Ikkje Rihanna, Sia ellår andre sang gudinner i Pop Universet…

 

Neida, ARIA på 16 år …. Fra Haugesund…

 

Jaja…. Pass opp Verden….

Holde resten av sang repertoaret, bare noe i nærheten av denna sangen her….

Trur eg detta blir starten på nåke stort…. Og hu har ivertfall fått seg ein Fan te …. =D

 

Rihanna ellår Sia, du liksom …..

Hjølpe meg….

ARIA … Fra Haugesund e det…

 

[youtube width=”100%” height=”100%” autoplay=”true”]https://youtu.be/s6Iff-CLG9E[/youtube]

10399973_1070468109684766_6422016937329871723_n
Bildet lånt fra ARIA sin offisielle Facebook side…
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg