Familien Vandrende Kaos På bobil tur – Sjøsanden Feriesenter …

Reklame |

//Innlegg i samarbeid med Haugaland Caravan

 

Som de fleste sikkert har fått med seg har me reist på tur, ein tur som eg noe mystifistisk la ut om i innlegget igår uten å si så mye meir.

Men … Saken var at tidligere i år så diskuterte eg og Morten som e daglig leder hos Haugaland Caravan, at kanskje eg, Kånå og Flokken skulle nappa med oss ein bobil hos de, og dokumentere litt fra bobil livet …

Eit lite innblikk i kossen livet på tur i bobil forløpe seg, liksom …

 

Og på torsdag, siden våre ferieplaner gikk i grus i år nevnte eg detta igjen for Ann Weronica, når eg leverte varer om morgenen. Hu som har ansvaret for markedsføring og sosiale medier hos Haugaland Caravan. Ann Weronica syntes også ide’en va super, og fyrte igang ett opplegg …

Eg kunne bare komme litt senere på dagen, hente en bil å ta med Kånå og Flokken å reise på tur, på fredag.

Sjølsagt ville Haugaland Caravan væra med på dette …

Bloggen sin godlynte og humoristiske profil var akkurat noe slikt deres sosiale medier kunne trenge, for å piffe opp i litt ellers statisk innhold …

 

Kånå blei så glad at hu nærmast datt ut av setet sitt på jobb når eg ga hu den trivelige beskjeden, at me jaggu meg fikk oss ein liten ferietur i år, allikevel …

For all del, eg va ikkje nåke mindre glad eg heller, man får jo litt dårlig samvittighet når man ikkje har mulighet te å ta Flokken med på ferie, slik som året har utvikla seg.

Fatter’n fløy inn på nettet, booka plass på Sjøsanden Feriesenter og gleda seg te å hente bilen, senere den dagen …

 

Så kom sjokket …

 

Eg og Morten hadde diskutert ein litt eldre sak av en bobil, som var registrert for seks personer, men siden de to eldste ikkje ville vær med trengte vi bare bobil registert for fire personer … Eg og Kånå, Mini’en og Litlajentå  …

Det e jo ikkje store bilen man trenger då liksom, nevnte eg for Ann Weronica …

Det tenkte i hvert fall eg, men me hadde jo vært superglad uansett ka bil me hadde fånt låne, om den var gammel eller ny, stor eller liten … Enkelt og greit …

 

Derfor, holdt både eg og Kånå på å gå lukst i bakken, når me fikk se bilen me skulle dra på tur i, mildt sagt …

 

 

Tjera vena meg … Den va jo hverken stor eller liten … Den var gedigen …

 

 

Bare se … E jo nesten lika lang som kystbussen … 😱😱🙈🙈🤣🤣

 

 

Det var så inni granskauen sprøtt, at det nesten va flaut å parkera på Kiwi i Lyngdal, kor me lett tok to fullverdige parkeringsplasser, for å få plass te doningen …

Og … Ikkje minst, når me fikk utdelt plass her på Sjøsanden Feriesenter og Fatter’n sin erfaring fra livet som yrkessjåfør, virkelig var gull verdt …

Når bilen måtte ryggest inn på stedets sikkert smaleste område …

Fantastisk, vett du … Ann Weronica og Morten, dåkke e ikkje sanne altså … 😀😀🤣🤣👍👍

 

Følg med videre …

Nå må Kånå få litt oppvartning, der hu sitte å nippa te nåke godt i glasset …

🥰🥰😘😘👍👍

 

Snakkes, Folkens …

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg