Familien Vandrende Kaos på Bobiltur – Frokost på Camp Lyngdal …

Reklame |

//Innlegg i samarbeid med Haugaland Caravan

 

Det e frokost tid her i Lyngdal og Kånå steike egg som Fatter’n handla oppe i kiosken. Me va jo tom for pålegg. Eg kjøpte ein makrell i tomat og bacon ost også, men det hadde me visst. Pålegg e skinka, fårepølsa, salami osv. osv., ikkje makrell i tomat eller bacon ost …

Så nå har eg lært det også i ein alder av førtisju … Jaja, man lærer så lenge man lever …

Planen var å spisa ute idag siden det e så flott plass her, men me står midt i solsteiken slik me har parkert. Så tanken på å bli stekt av solå slik eggene blei på pannå, det frista absolutt ikkje. Med andre ord, det e fryktelig varmt her i Lyngdal idag, og ikkje så mye som et snev av vind …

 

 

Det blei kos å spisa inne synast eg, Kånå hadde jaggu meg stekt noen pølserester me hadde igjen også, mens Litlajentå dekka så fint på bordet. Lekkert altså …

Mannfolkå satt utenfor å drakk kaffi mens me venta på frokosten …

Jaja, femti prosent av oss drakk ekta kaffi, sånt sett, der Mini’en så stolt drakk sjokomelk med Fatter’n, men på liksom var det kaffi …

 

– Det e godt å væra mann, ikkje sant Pappa !? Seie Mini’en fornøyd.

Mens han daska seg litt på magen, nett som ham far av og te gjør …

– Jauda Max, når man har funnet seg verdens beste Kånå, så e det absolutt ikkje så aller verst å væra mann. Svarte eg …

Og håpa på at Kånå høyrte det eg sa, før eg og daska meg litt på magen også lo me litt sammen, eg og Mini’en …

Mannfolkå her på denna turen …

 

 

Ha ein strålande mandag, Folkens … Det ser ut te å bli det her i dag, et strålande vær, dag og mandag …

Bobil livet e fortsatt alle tiders …

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg