Familien Vandrende Kaos på Bobiltur – Parkering i Flekkefjord …

 

Me e på vei heimover og turen te nå har gått strålande, foruten et lite anløp te full panikk i passasjersete, når me sko parkera i Flekkefjord. Me måtte jo ha oss ein nåke sein middag, då me hadde litt forviklinger med markisen, før me kjørte fra Lyngdal …

Kånå hadde lest på mobilen, at det va McDonalds nede i Flekkefjord …

Men, den sidå hu hadde lest på, det va “Vi som vil ha Mcdonalds” i Flekkefjord.

Så det blei jo ein kraftig bomtur.

Heldigvis, på vei ut igjen av detta trange hullet av ein by, med tanke på doningen me kjøre, oppdaga småfolket Pizzabakeren og stemte i ett samkjørt hyl …

Me vil ha pizzabakeren pizza … 

 

Fatter’n va sulten, Kånå likeså og når småfolket befalte så lydde me foreldre, for ein gangs skyld.

Bilen blei styrt inn te venstre, ein parkeringsplass lokalisert og Fatter’n starta landingsprosedyren, fra cockpiten.

Det var då kalaset starta …

Eg kjørte inn på ein nærmast biltom avdeling, tredde snuten fremover så droget stod beint å begynte å rygga.

Plutselig, så sette Kånå i et skrik, som både skremme vettet av sjåfør og barn i bilen …

 

– Froooode, stopp … Pass bak … Åh Herreeeeguuuud … 

 

Kånå satt å glodde på ryggekameraet og observerte at overhenget bak, drog seg øve midtrabatten som delte av parkeringsplassen.

Og trudde vel at Fatter’n hadde mista kontrollen, og va på vei lukst inn i ulykkå …

Tjera vena meg …

 

Forbaska Kåna, altså … Fatter’n endte nærmast med hjerteinfarkt og kidsa fikk muligens varige mėn …

Men, det gikk jo bra … Sjølsagt gikk det bra … Eg e jo for pokker meg yrkessjåfør …

Ka du trur, Kåna !?!?! …

At eg ikkje kan manøvrere ein slik stor doning, inn på ein nåke smal og trang parkeringsplass … 🙈🙈🙈

 

Det va rett før hu røyk lukst i Bodå, bak i lasterommet …

Hverken meir eller mindre …

 

Oppdatert Juli 2021 …

 

Me måtte jo bare nedom Flekkefjord i år også, med mine foreldres bobil, å kjøpa pizza på samme plassen …

Det e då man ser kor svært det droget me fikk låna ifjor va …

Og ikkje minst, så fikk eg parkert uten ei panisk Kåna, for hu va heima og jobba …

 

😁😁😁

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg