God Helg ??? … 😱😱😱

 

Itte ei travel uka på jobb skulle eg bare sende ein god melding til min eminente lastebil sjåfør, for meget vel utført arbeidsuka.

Det e viktig å gi beskjed til sine ansatte når de jobba godt også.

Ikkje bare påpeke det man som leder mener de ansatte kan gjøre bedre …

 

Det gikk omtrent tredve – førti sekund, så tikka det inn et bilde, ein emoji og ei helsing om god helg tilbake te meg.

Eg varta litt satt ut.

Kikka leeeeeenge på bilde.

Før eg skulle til å ringe tilbake for å høyra ka i alle dager som hadde skjedd, mens ulike scenarioer om kossen i svarte helsikke me skulle løyse neste uke, rulla ut fra hjernebarken …

 

Detta så fanken meg ikkje bra ut … Punktum …

 

Så … Nett før eg skulle trykka på den grønne knappen, minnast eg at ein slik bil hadde stått hos nabobedriften.

Ein bedrift som kjøre for samme speditør som meg.

Og at den bilen hadde noen stygge skraper på sidedørene.

Dermed, så drog eg kjapt slutningen om at min eminente lastebil sjåfør nettopp hadde kjørt ein durabelige spøk på meg …

 

Det va ikkje vår lastebil som hadde fått seg ein “liten” smell.

 

Herreguuud … Pulsen dalte rolig ned til hvil igjen, humøret steig i takt med pulsen som sank og eg begynte å pusta igjen …

 

Av og te … Så kunne eg kaldkvelt den fyren, altså …

Han der moroklumpen av ein eminent lastebil sjåfør …

Uansett … God helg, Folkens …

 

🤣🤣🤣

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg