Sup – Det ser jo enkelt ut …

 

Han i Midten på tolv år leide seg ein Sup på Seljord Camping, et slikt brett man padle på, nett som et slags surfebrett.

Eg observerte fleire med sånne, både på Sjøsanden og i Lyngdal, og det så jo så lett ut …

Til og med eg måtte vel klara å få te nåke sånt, liksom, Han i Midten tok jo greiå med ein gang …

Eg har masse bilder av Han i Midten på brettet, der han padle rundt i Seljordsvannet, som om han aldri har gjort nåke anna.

Eldstemann finnes det også et par bilder av på mobilen.

Men Fatter’n … Han finnes det ikkje et einaste bildet av, oppå denna Sup’en, for ingen av dei to eldste rakk å knipsa et bilde.

 

Før Fatter’n hadde ramla lukst av brettet …

Og sånn va det med den saken …

Sup, det va aldeles ikkje så vanskelig, det va rett og slett komplett umulig …

 

Punktum …

 

 

2 kommentarer
    1. Enkelt, ja… i et anfall av et eller aent kjøpte eg et sånt brett på Biltema i fjor. Kunne jo ikkje vær så vanskeligt det der? Etter et par veker va eg komt så langt at eg klarte å holda balansen og padla et par meter mens eg sto på kne på brettet. Kjempekry av meg sjøl kikka eg bort på naboen akkurat i det han løfta ein unge opp på brettet sitt, hoppa opp sjøl og padla i vei…
      Brettet har ikkje vært i bruk i sommar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg