Uuguay sine drakter, Cavani og Kånå..

Jaja, eg har nå hår på brystet, ihvertfall.. 😂

 

Man vett at man gjerna har sluppet Kånå litt for langt inn på ein arena, som heilt klart har vært forbeholdt oss gutar i heimen.. Når man tilbringe starten på første omgang av Uruguay kampen igår.. Med å diskutera med Kånå om Uruguay hadde fine drakter, eller ikkje.. Herreguud, vett du.. Eldstemann konkluderte så fint te slutt, og la forsåvidt saken død..

 

” – Einaste grunnen te at du lika dei draktane mamma.. Det e fordi du ser musklane deiras så godt, i forhold te pappa sine..

 

Kånå smårødma der hu satt, eg kikka ner på min egen brystkasse og Eldstemann lo så godt der borte i kroken sin.. Eg konkluderte itte titten med at her må det gjerast nåke, ellers kan eg snart arva Bh’ene te Kånå.. Det e visst ikkje bare carporten øve litlekaren og rognpåsen som har est litt ut.. “Brystmuskulaturen” har muligens begynt å voksa litt og..

Og ikkje heilt sånn som man gjerna sko ønska, at de hadde gjort.. Der de stakk meir utøve som struttande B75 pupper, istedet for te sidene som på dei blodtrente Uruguay spillerane ..

 

” Eg kunne heilt klart sjå Eldstemann sitt poeng.. Mens eg skjemmest litt øve meg sjøl, der eg satt å gumla i meg potetchips..

 

Jaja.. Sumarkroppen får venta te vinteren, det e uansett for seint nå.. Ingen vits å stressa, med nåke man ikkje får ordna i ein fei..

Vil eg tru… 😉😉😃😃

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg