Familien Vandrende Kaos reiser på Telttur …

Bilde fra tørrtrening i teltoppsetning … 😁🙈

 

Eg e litt spent idag, her eg sitte på jobb og muligens ikkje e heilt klar øve, ka eg har kasta meg ut i … Telttur med småfolket vett du …

Men, eg får sei som Pippa sa …

– Detta kan eg ikkje, så det får eg heilt sikkert te …

 

Litt research har man jo gjort på forhånd, værmeldinger må finlesast før me tar av og stormkjøkkenet har fått ny gasspatron …

Det kan raskt bli mye suppa og nudler i helgå, om ikkje me campe et sted der e McDonalds i nærheten …

Only time will show …

 

Mini’en e klar som et egg, mens Litlajentå har vært nåke meir reservert.

Eg trur det blir bra eg …

Forviklingar møte me jo på uansett. Til og med uten Kånå med på lasset. Evnen te å alltid overraska oss sjøl, den e som regel stor …

 

Eg trur ikkje eg lyge rævå av meg, om eg seie det raskt kan bli morosamt å følga med oss, akkurat denna helgå …

Men, med litt frykt i augene, mye kreativitet og nåken saftige doser med godt humør.

Så går det nok bra … 🙈😁🤣

 

Eg gler meg egentlig stort …

 

Goe fredagen, Folkens … Nå e det bare ein liten tur på jobb, som står mellom tidenes telttur og ein kopp kaffe bak i lastebilen her …

 

😁😁

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg