Forbaska Stabeis.. Eg .. ??

Igår så ga Kånå meg ein telefon som Eldstemann sko få låna, siden hans egen va knust.. Eg tok imot den og syns den minna voldsomt om Han i Midten sin telefon, siden det stod Lenovo på den.. Men tenkte at det sikkert bare va ein lik telefon.. Eg la den på kjøkkenbordet og sko gi beskjed te Eldstmann idag.. Som eg forsåvidt glemte..

Så idag, itte Kånå stod opp i 1 tiå.. Siden hu va ein liten tur på vift igår på Sildajazzen og kom meir eller mindre ein smule bedugga heim inatt..

Så hadde hu pakka sakene te Han i Midten og lagt den telefonen på kjøkkenbordet oppi sekken hans.. Eldstemann kom ner å lurte på kor denna telefonen han sko få låna va, så eg svara som sant va at den lå på kjøkkenbordet.. Han gjekk å kikka der men fant sjølsagt ikkje telefonen..

 

[perfect_quotes id=”6061″]

 

Nåke som Kånå Sjølsagt va omtrent 110% uenig i, det stod jo vitterlig Lenovo bak på denna som lå i sekken te Han i midten.. Så det måtte jo vær hans.. Den Eldstemann sko låna va ein Microsoft telefon.. Hu fiska den opp av sekken og skrudde den på og fikk bekrefta si meining.. Eg forstod fortsatt lite og ingenting på detta punktet, men stod nå på mitt..

Det va den telefonen Kånå hadde gitt meg dagen før.. Det va eg bombesikker på..

Nå begynte faktisk denna diskusjonen å bli nåke oppheta her oppe i stuå.. Det va akkurat pause i Watford – Liverpool kampen, som Liverpool lå under med 1-2 .. Så eg utstrålte vel ikkje akkurat måne og sol der eg stod.. Kånå hadde hovudverk og va sikkert nåke redusert itte gårsdagens sprell, så hu va vel ikkje akkurat nåke sunshine hu heller..

 

[perfect_quotes id=”6062″]

 

Jaja, tenkte eg for meg sjøl.. Eg hadde lova Kånå å handla hodepine tabletter te hu i pausen.. Så eg rusla ner trappene mildt irritert øve heile episoden.. Vel så e eg gjerna eldst av meg å Kånå, men det betyr ikkje at eg automatisk huska dårligare enn hu.. Så eg satte meg inn i bilen å kjørte te butikken..

Når eg hadde parkert utforbi her heim igjen, itte utført oppdrag.. Så tok eg å leita litt itte denna her mobilen, kanskje den lå her i bilen..

Men eg fant ingenting.. Ikke før eg åpna hanskarommet bare for å sjekka ein siste plass.. Der lå det bare ein haug med kvitteringar, ett cd cover og ein billadar te telefon.. Eg løfta på kvitteringane, og der, der lå jo denna her hersens Microsoft telefonen som Kånå visstnok hadde gitt meg igår..

Gudhjølpe meg og herrens hærskare.. Eg sendte triumferande ein mms te Kånå..

 

 

[perfect_quotes id=”6063″]

 

=D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg