Hjernen er aleina… Igjen…

736231448-Vacation-quote

 

Eg stod opp idag morgens og lista meg ut på badet… Eg kjente det regelrett kribla i kropp, sjel og sinn… Tannpussen gjekk som ein lek, ein kattavask i ansiktet ittepå og tanken blei tømt…

Eg sko på jobb…

Hjernen hadde nærmast slått seg inn på ett sånt euforisk nivå..

Itte “ferie” med Kånå og Flokken e det ikkje te å legga skjul på at litt aleina tid i lastebilen, det e omtrent som å ta sjelå ut av kroppen og legga an inn i ein sånn velvære kuppel…

Man sitte aleina bak rattet og kan tenka på ka man vil… Uten å bli avbrutt av ei ilter men stort sett kjekk Kåna, ville men i grunnen snille barn ellår andre utfordringar man møte på når man feriere med familien …

 

Det e som å ha friminutt nesten… Ting får synka inn, fordøyast og man sitte gjerna og humra og ler litt for seg sjøl, mens man tenke på all galskapen se har foregått sista vekå…

F.eks når me stod i kø på ferjekaien i Hirtshals og venta på karusell fergå… Og plutselig smelle ein bil inn i rævå på den foran, i raden ved siå av oss… Ein forfjamsa sjåfør ramla ut, men heldigvis kjente de kvarandre…

Så ikkje heilt stabile ut nåken av de.. Der de sikkert fordelte “smuglargods” mellom bilane sine ittepå

Ellår plutselig så tar man seg sjøl i å tenka på absolutt ingenting…

Ett lite øyeblikk kor alt e skrudd av, og heile prosessoren blir restarta… Det har hendt innimellom på vei te jobb, at eg plutselig passere et kjent punkt på rutå… For så å vri hjernen og tenka tebake, på kossen i helsikke eg havna her…

Akkurat så man har kjørt på autopilot i nåken kilometer, mens man har vært “slått av”… Men sansynligvis har bare operativ systemet hatt seg ein liten opprenskning, ein slags opprydning i registeret.. Får eg håpa…

 

Ellers må eg gjerna bestilla time hos doktor.. Trur eg…

 

Men uansett… Det va litt “ok” å dra på jobb idag…

Og få resatt systemet…

På ein måte… =D

 

 

 

2 kommentarer
    1. Tilbaketråkk: bayern munich shirt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg