Muntrasjonsrådet, Reiseradioen og Daljerten e tilbake som Sidemann, igjen …


Follow my blog with Bloglovin
 

Det e mandag igjen og Kånå e tebake i passasjersetet, som muntrasjonsråd, daljert og reiseradio. Det e nå jaggu meg trivelig å ha hu der også, selv om ryggen absolutt e mye bedre og undertegna egentlig burde klart seg sjøl, nå …

Men, eg har på følelsen at Kånå synest det e kjekkere å væra med her, enn å vær stuepike for dei eldste i heimen, som ikkje har begynt på Sfo …

Skjønt, eg ska ikkje klaga eg heller. Der hu sprette ut av lastebilhyttå, som ei grasiøs gaselle fra dei tibetanske steppene, for å levera ein pakke og to …

Istedet for at flodhesten velta seg ut av sitt selvvalgte eksil, lika grasiøs som ein elefant på isdans skøyter …

 

Også sitte me der sammen, innimellom, og irritere oss synkront øve storforlangende kunder, som nærmast trur me ska blåsa opp den oppblåsbare Yakuzi’en de nettopp har fått levert lika, utenfor døren i tredje etasje …

Me har det jaggu meg kjekt og, både heima og på jobb, sjøl om det kan gå varmt i topplokkene på begge, i ny og ne …

 

Uansett … Ha ein flott mandag, Folkens …

😃😃😃

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg