Når Kånå gjekk med Bosset – Heilt hypotetisk sett…

Funny-Dog-Close-Up-Face-Wallpaper

 

Hehe… Unnskyld… For at eg ler før eg egentlig har skrevet nåke man gjerna kunne ledd av… Men igår skjedde det nåke eg egentlig har lovt Kånå, å ikkje skriva om…

Så sjølsagt ska eg respektera det… Litt integritet har eg nå..

Men idag så åpenbarte det seg ein mulighet, te ein liten “practical joke” igjen… Det e ei stund siå sist nå, egentlig… Så i sammen med Flokken, fyrte me igang…

 

For Kånå sko ut med bosset… Og mye kan jo skje f.eks når man går ut med bosset , sånn heilt hypotetisk.. Man kan bli øverraska av ei kraftige regnbyga, treffa på ein veps ellår i verste fall…. Så kan man f.eks bli jaga av ei svære bikkja…

Og det e jo ikkje nåke hyggeligt, om man e redde for hundar…

Heilt hypotetisk altså… Eg seie ikkje at det va det eg har lova Kånå å ikkje skriva om… Men det går mye turfolk med hundar forbi her, så eg syns liksom det e ett plausibelt eksempel å bruka…

På ein måte…

 

Men hu gjekk nå ut med bosset… Og tenk om hu f. eks sa te oss andre her heima, før hu gjekk ut idag … Eg seie ikkje at det va det hu sa… Men f.eks så kunne hu sagt det…

“Jaja… Får håpa eg ikkje blir jaga av ein hund idag og då…. Med eit smånervøst tonefall…

Så kunne eg f. eks beroliga na, og sagt at det går nok heilt fint… Ka e oddsen for at det skjer 2 dagar på rad… Liksom…

Hvis det sånn hypotetisk sett, va det så skjedde igår…

 

Så mens hu jogga lett rundt huset og te bosskassane…. Spurta eg, Mini’en, Han i Midten og Litlajentå inn på rommet te Mini’en… Siå hu må passera rommet hans på veien tebake…

Eg hadde nemlig fått ein hypotetisk god ide…

Me åpna forsiktigt vinduet på gløtt, og venta te Kånå gjekk øve singelen… På vei i retur fra bosset igjen..

 

Og akkurat når hu passere…. Så hoppa me opp …

Og bjeffa så høgt me kan…. Heile gjengen…

 

Kånå spratt 10 metår te himmels… Og skreik så om fanden va i helane på na….

 

Eg og Flokken datt om på golvet i latterkrampe…

Før Kånå kom trampande inn  …. Sint som 1000 Lemen’ar på pilgrimstur….

 

Altså… sånn heilt hypotetisk altså….

=D =D =D

 

 

Øhh… Va ikkje akkurat varmt … Her ute i Bodå, ikveld…

Egentlig….

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg