Note to Self … Før man drar på Bobiltur med Minstemann …

Pitstop i Lyngdal …


Då va me kommen frem te vår designerte destinasjon idag, itte ein super bobiltur sørover. Akkurat kor, det ska me komma tebake te litt seinare, for om turen meir eller mindre har gått uten komplikasjoner av nåke slag.

Så gikk Fatter’n nesten på ein kjempesmell i dag morgens.

Eg hadde pakka det mesta i bilen igår, men hadde litt igjen som måtte tas idag. Dyner, puter og litt sånn forskjellig som man sjølsagt har glemt ut, mens man e i farten.

 

Slik som vannkannå som lå i garasjen. Den kan jo alltids komma godt med. Eg vett ikkje heilt koffår eg tenkte det, men man vett jo aldri.

Mini’en spant rundt beinå på meg, mens eg lasta det sista som sko med og va såpassa spent at han nærmast fløy ein halv meter over bakken.

Eg lukka igjen lukå te lasterommet, skulle bare inn i gangen å sjekka at alt va med når eg så at garasjedørå stod oppe.


Jøje meg, nei den må jo lukkast, tenkte eg for meg sjøl.

Å trykka på fjernkontrollen som lå i lommå og trødde inn i gangen. Itte et raskt øveblikk konstanterte eg at alt va tatt med, så eg skunta meg ut dørå og inn i bilen.

Svitsen blei vridd om, droget starta og Fatter’n va klar.

Men … Kor i helsikke va Mini blitt av da ??


Note to self : Sjekk alltid at ingen barn e inne i garasjen, når man lukker den igjen …

(Herreduuud … Det va jo bare flaks at Kånå va på jobb … Hadde hu høyrt detta, så hadde eg røke lukst ut i Bodå i månadsvis)

 

🙈🙈🙈

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg