Speilet i gangen …

Då va dagens hjartesjekk unnagjort, og det e behørlig konstantert at Kånå si pumpa virkelig fungere som den ska. Ja, eg synast det e viktig å ta helså på alvor.

Derfor, så gjemte eg meg bak speilet nede i gangen, itte eg observerte at Kånå gikk ned på vaskerommet.

Egentlig, så va planen å poppa frem med et realt brøl, fra bak om der eg satt.

 

Men, mens eg satt der å venta kom eg på ein endå bedre plan. Istedet for et skremselsbrøl, så ville eg prøva et ganske så stillferdig stunt … På ein måte …

Så … Når Kånå endelig kom luskande ut av vaskerommet og for så vidt lika før beinå mine sovna hen, itte å ha sittet på huk i nåke som føltes som ein evighet.

Då va eg klar som et egg.

 

Eg tok tak i rammen bak på speilet å dytta det rolig fremover, slik at det så ut som det tippa fremover.

Kånå spankulerte egentlig først forbi. Før hu slapp ut et gedigent skrik, slapp korgen med klær som hu hadde i hendene og heiv seg bakover, for å redde speilet.

Det va nærmast et lite tigersprang sjølvaste Erik Thorstvedt ville misunt hu.

 

Eg fikk knekken i knærnå og ramla om i et latterkrampe anfall. Eldstemann kom ilande te fra rommet sitt, å lurte på ka i all verden som foregikk.

Og endte opp med ein liten kne knekk han også.

Kånå … Hu forbante sin elskede fjott av ein mann og marsjerte lukst opp i stugo …

Og … Nok ein liten suksess historie va eit faktum her i heimen, hos Familien Vandrende Kaos …

Goe kvelden, Folkens …

😂😂😂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg