Telemarkskanalen Camping då …

Sånn … !!! …
Nå har eg tatt bilde av kossen syklane ska stå på stativet.
Slik at eg slippe å bli kilde te grenseløs underholdning ein gang til, når eg fanken ikkje fatta kossen eg fikk de te å henga der oppe, før eg tok de ned … 
At den innerste, eller ytterste, kanskje stod andre vegen, slik at avstiver armen passe der den skulle passe. Eller ikkje …
Det kom eg jo på ittepå. 
Når eg allerede hadde laga godt humør, på Notodden Bobilparkering.
Åsså blir man liksom litt stressa også, når man ikkje får ting til. Og då går det jo i hvert fall på tverke !
Jauda … Takk for meg, for idag …
Ikveld, fra Telemark Kanalcamping …
Koselig plass, det må eg få sei 
😀😂🥰🥰
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg