Update på Oppussinga …

 

Eg la jo ut nok et lite oppussings prosjekt innlegg her for ei stund siden, før eg gikk på nok ein liten smell, sånn med tanke på bloggskrivning. Men, her kommer ein liten update på kossen det har blitt. 

Ikkje minst, så har eg ei smørblid Kåna i heimen for tiden. Som e meir enn fornøyd med Fatter’n sine siste eskapader. 

Det e jaggu meg sjelden kost, sånn egentlig, og må bare nytest til det fulle. Øyeblikkene kor undertegna må gå lukst i Boden komme nok før eg vett ordet av det. Men nu. Nu så hersker det full harmoni og familie idyll i heimen. 

Om man ser bort i fra Kånå sine små feil og floskler, kor del to mest sannsynlig dukka opp litt senere i kveld … 

Ha ei nydelig helg, Folkens. Under kommer etter bildene, itte Fatter’n har gått amok med maler rullen. 

 

Fargene er Sheer Grey i gang og trappeoppgang, i stuen og kjøkken har vi brukt Sand … 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg