Ein goe kopp kaffi, mens man lar tankane gå..

God morgen Folkens, og kos dåkke med kaffikoppen på ein tirsdags morgen..

Då har man ein ny dag og blanke ark foran seg, for min del så står det et solid lass med varer å venta på meg, her på terminalen.. Ein tirsdag e ikkje å forakta, på sånn generel basis.. Og me får det vel te her på jobb idag og, vil eg tru.. Trampoline sesongen har ihvertfall begynt ser eg, for dei siste dagane på jobb så har de rulla jevt og trutt inn her på terminalen..

Flokken heima har i lange tider masa om å få seg ei trampolina, men eg e ikkje akkurat nåke storfan av detta fenomenet..

Ikkje har me plass te ei her me bor nå heller, så heldigvis har eg gode argument for å sei me ikkje ska ha det.. Men eg kan jo ikkje hindra de å gå te naboene for litt vilter trampoline dans, men då e det ihvertfall ikkje eg som har ansvaret for trampolinen.. Det e liksom det så har stoppa meg litt, i det å ha ei trampolina.. Alle dei andre som komme og vil hoppa inne i den, både når me e heima eller ikkje..

 

” Åsså ska man ikkje sjå vekk ifra at eg gjerna ville gått litt amok sjøl, inne i ein sånn sak..

 

Så det e vel litt for å hindra meg sjøl i å gjør ting, som eg heilt klart ikkje kan.. Og garantert hadde endt opp med diverse forslåtte legemsdeler, i hytt og pine, fordi man forsøkte på elleville c-moment.. Nei, då e det bedre å ta seg ut med litt fotball sammen med guttane, sjøl om man forsåvidt ikkje ser sine begrensingar der heller.. Strengt tatt..

Jaja.. Man får bare satsa på at trampolinesesongen går bra i år og, rundtomkringfallera..

Det e lite anna man kan gjera, sånn egentlig.. Legge man inn forbud mot nåke, vil jo kidsa gjør det man ikkje vil de ska gjør, uansett.. Så av erfaring har eg lært meg å holda kjeft.. Ihvertfall gi det et godt forsøk.. Det går sikkert bra, vil eg tru.. Men, men.. Nå e kaffikoppen tom og det e på tide å hoppa i havet av varer her, så dagen å jobb ikkje blir så altfor lang..

 

” Ha ein strålande tirsdag, Folkens.. Carpe Diem.. Over og ut fra Han i Boden, så snakkes me sikkert seinare idag, heilt klart..

 

=D ..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg