Kånå, Tv’en og Vassendgutane..

Eg sitte nå her på ein laurdagskveld og glor på denna her boksen, kor nåken galne karer har konsert fra Seljord.. Kånå sko absolutt sjå Vassendgutane konserten på Nrk1 ikveld, men hu har fordufta.. Så då sitte eg her aleina då, med ei kalde ei i glaset og høyre på musikk eg normalt ikkje pleie å høyra på..

Eg helle vel litt meir øve på rock sjangeren, når det gjelde musikk.. Men e forsåvidt alt etande, så lenge det finnes ein slags melodi i komposisjonen..

Så heilt gale e det ikkje med dei her Vassendgutane.. Men det e jo fortærande då, for skifta eg kanal nå, øve te nåke eg kunne funnet på å sjå på ein laurdags kveld.. Cobra på Tv2Zebra f.eks.. Ein gammal klassikar med Stallone.. Så komme hu vel hoppande fram fra ein eller aen krok, og klikka i vinkel fordi eg har skifta kanal..

Jaja.. Nå va visst konserten slutt.. Kånå fikk med seg dei 2 siste sangane.. Kor hu spratt rundt på gulvet her, som ein apekatt.. Då gjekk det plutselig opp for meg, at ikkje alt kan skyldast på meg..

Med dei her aktive Kidsa våras, meina eg..

=D

Ha ein strålande kveld, Folkens..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg