Me har forsove oss.. !!?

Hjølpe meg.. Idag blei det full oppstandelse her i heimen.. Mini’en satt så fint å leka med Duplo’en i midtenav sengå vår, eg låg langt inne i drømmeland, når Kånå spratt te værs å kauka ut..

– Froooode.. Klokkå di har ikkje ringt og nå e den langt over sju.. Tjera vena.. Du må komma deg opp..  Me har forsove oss….

Herreguud.. Å sei at eg vakna med ett smell, e nok ikkje å ta hardt i.. Eg velta meg ut av sengå.. Ikkje rulla eg te høyre, eller drog rævå langs lakenet te enden, neida, eg velta øve på venstra sida.. Fikk ei i øvekant stor slagsida, og smalt i gulvet med ett brak..

Før eg nåke fortumla kom meg opp på beina, stod der på gulvet som ein forfjamsa tosk.. Og tenkte med meg sjøl.. E det ikkje lørdag idag da??

 

Joda.. Stemme det.. Kunne Kånå nåke flaut te slutt konstantera.. Det va det ja.. Fri og bevare meg vel… !!

 

Jaja, eg ska jo stå i kiosken idag, når Litlajentå ska på cup.. Så det va gjerna likagodt me sto opp..

Goe lørdags morgen, Folkens..

Her har me heilt klart latt notå gå, og e klar for lørdag, cup og fotball.. =D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg